На Черкащині вже встановлено "тарифи" на риболовлю

   Браконьєри у черкаському орнітологічному заповіднику живляться не птахами, а рибою. На території заказнику найбільша зимувальна яма Кременчуцького водосховища. Ловлять річкових мешканців усі охочі: від простих рибалок до колишніх керівників міліції.

  У Лип’янському орнітологічному заказнику не те що ловити – навіть пересуватися човном заборонено. Але рибалок сюди тягне, мов магнітом. Узимку тут справжній рибний клондайк. Ось ці порушники приїхали аж з Прилук. Кажуть: не помітили, як заїхали в заповідну зону.

  Поки інспектор випроваджує із заказника цих порушників, до зимувальної ями вже прямують інші. Наздогнати їх нереально. У браконьєрів елітний катер і двигун у 300 кінських сил.

  Паралельно з інспекцією у заповіднику патрулюють громадські активісти. Вони тут радше контролери, аніж помічники. Кажуть: у незаконному вилові риби беруть участь всі інстанції – від екологів до водної поліції.

  У цій браконьєрській сітці трохи більше 200 кілограмів товстолоба. Та це, запевняє Андрій, крапля в морі. Щоночі з заказнику вивозять по 2-3 тони риби. Ловлять сітками, неводами і навіть драчами.

  Як інформує ГО "Автомайдан-Черкаси" на своїй сторінці у Facebook, один із браконьєрів розповів "автомайданівцям", що робиться на "Чорній ямі" під стягами рибінспекції.

  "Із кожного човна, що заходить на "Чорну яму", стягується по 600-700 грн. Якщо туди запускають із сітками, розподіл інший: 40% - рибінспекції, 60% - браконьєрам. Якщо туди заходять з "волоком" - то 50 на 50" - пишуть "автомайданівці".

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати