Пішохідні доріжки у Черкасах тепер прокладатимуть “по-японськи” (ФОТО)

   Свого часу у 60-х роках минулого сторіччя японські комунальники підмітили, що якими б ландшафтними дизайнами не надихались архітектори пішохідних та прибудинкових зон, люди усе одно будуть ходити там, де їм звичніше і, вочевидь, зручніше… А оскільки у Японії завжди з економністю та цільовим витрачанням бюджетних (та й власних коштів!) усе було строго і гаразд, то з метою раціонального використання інвестицій будівельники і дорожні служби залишали на певний час після здачі об'єктів пішохідні стежки… непрокладеними по суцільним і вправно вирощуваним трав'яним газонам.

доріжки

 доріжка після

    Внаслідок цього, пішоходи самочинно обирали курс, за яким їм залюбки було пересуватися “на своїх двох”, і згодом витоптували на ідеальних газонах саме ті напрямки і розташування доріжок, які потім не було потреби “перепрокладать” заново.

   Тому нас не могла не порадувати новина із фотозвітом у Facebook від Ігоря Кіти про те, що саме таким чином почали шляховики і комунальники діяти у Черкасах:

“Для зручності жителів району!
Оптимальний варіант реалізації принципу – доріжки повинні бути там, де ходять люди. Багато років мешканці мікрорайону Корольова восени та навесні місили багнюку проходячи до зупинок громадського транспорту “ЗАВОД БОГДАН” та “КОРОЛЬОВА” (ХУД-ТЕХ КОЛЕДЖ) по вулиці Сумгаїтській, а також від будинків №12-14 до головного тротуару.
Нарешті вдалося (знову ж таки, не залучаючи кошти міського бюджету) прокласти три доріжки.
Дякую всім, хто допоміг у цій справі!”

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати