Науковці кажуть, що не такий страшний грип А/H1N1, як його малюють

Небезпеку грипу А/H1N1 було переоцінено. Такого висновку дійшли фахівці британської Ради з медичних досліджень (Medical Research Council) і Гарвардської школи суспільного здоров`я (Harvard School of Public Health) в США. Звіт про їхню роботу опубліковано в журналі PLoS Medicine.

Дослідники проаналізували статистичні дані щодо захворюваності на грип А/H1N1 серед населення американських міст Нью-Йорк і Мілуоки за період з квітня по липень 2009 року.

З`ясувалося, що до медустанов було доставлено 1,44 відсотка хворих, при цьому 0,24 відсотка хворих була потрібна госпіталізація до відділень інтенсивної терапії або штучна вентиляція легенів. Смертність від нового грипу становила 0,048 відсотка від тих, хто заразився.

Крім того, вчені використовували інший підхід до оцінки захворюваності, коли розглядалася можлива кількість хворих на грип А/H1N1, що перевищує офіційні дані. Застосувавши цей метод, дослідники одержали набагато нижчий рівень смертності - 0,007 відсотка хворих.

Проаналізувавши дані Центрів з контролю і профілактики захворювань США (CDC), згідно з якими до листопада 2009 року грипом А/H1N1 заразилися близько 22 мільйонів американців, учені припустили, що від інфекції померло від 7,8 до 29 тисяч чоловік. На думку дослідників, ці цифри порівнянні з показниками захворюваності на сезонний грип, від якого щорічно вмирає близько 36 тисяч жителів США.

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку