ПриватБанк: Остерігайтесь "безготівкових" шахраїв

   За останній рік до кримінальної відповідальності притягнуто більше двох десятків груп шахраїв, на розслідуванні зараз знаходиться більше сотні подібних справ. Шахрайство з банківськими картами одне з найпоширенніших.

   Саме тому, в цій статті, ми інформуємо вас щодо правил безпеки.

Що неохідно зробити, коли Ви стали жертвою шахраїв?

   У разі, коли з банківської картки були зняті гроші без відома власника чи завдяки шахрайським діям, радимо передусім повідомити про це в банк, щоб заблокувати картку (або зробити це самостійно в банкоматі чи інтернет-банку Приват24). Слід звернутися до банку за телефоном 3700 із заявою про несанкціоноване зняття грошей для проведення розслідування.

   За результатами розслідування, якщо не виявлена ​​вина і причетність до шахрайства самого клієнта, клієнту банк компенсує втрачені кошти і далі відшкодовує їх за рахунок залучених до відповідальності шахраїв.

    Як банк захищає клієнта від можливих шахрайських дій з боку співробітника банку?
ПриватБанк активно бореться із шахрайством, заохочуючи співробітників повідомляти про махінації. Як всередині банку, так і за його межами ми дотримуємося політики нульової терпимості до шахрайства та використовуємо весь арсенал заходів щодо попередження крадіжок коштів наших клієнтів. Принципова позиція банку - якщо співробітник банку спробує або проведе якусь неправомірну операцію з рахунком клієнта - банк проводить власне розслідування та одразу повідомляє про це в УМВС України, в результаті чого причетні особи будуть відповідати перед судом.

   Якщо у клієнта виникають якісь підозри щодо неправомірних дій співробітників банку - він може повідомити про це на нашому сайті або за телефоном гарячої лінії (3700 - безкоштовно з мобільного). Якщо інформація підтвердиться - банк негайно розпочне розслідування, а клієнт, який виявив факт шахрайства, отримає винагороду до 5000 грн.

  Заходи безпеки при використанні банківських продуктів

По-перше, кожен клієнт отримує від банку інформацію про те, як убезпечити себе від шахрайства, що співробітники банку не мають права зв'язуватися з клієнтом по телефону і уточнювати його особисті дані, що паролі та інша інформація від банку - це секретна інформація.

По-друге, і найголовніше, за кожним фактом шахрайства ми проводимо термінове розслідування, легко за допомогою камер спостереження та інших даних визначаємо особистість шахрая і передаємо матеріали до УМВС для початку кримінального провадження. За останній рік притягнуто до кримінальної відповідальності більше двох десятків груп шахраїв, на розслідуванні зараз знаходиться більше сотні подібних справ. Наші системи інформаційної безпеки дозволяють дуже швидко вийти на шахраїв і притягнути до відповідальності.

По-третє, за результатами розслідування, якщо не виявлена ​​вина і причетність до шахрайства самого клієнта, клієнту банк компенсує втрачені кошти і далі відшкодовує їх за рахунок залучених до відповідальності шахраїв.

   Водночас, у ПриватБанку вважають, що ПІБ клієнта надійно захищені, оскільки видаються тільки після авторизації через карту. При проведенні операції в терміналах потрібна обов'язкова ідентифікація клієнта через його карту. При поповненні картки за номером підтверджує інформація про власника карти з'являється на екрані тільки на фінальній стадії операції після валідації клієнта і підтвердження операції паролем. Таким чином, інформацію про власника карти на яку перераховуються гроші може побачити тільки ідентифікований клієнт банку після підтвердження операції переказу.

Запам'ятайте 10 простих правил, дотримуючись яких Ви зможете не стати жертвами шахраїв:

● Правило № 1. Зберігайте Ваш ПІН-код, логін і пароль від Приват24 в недоступному для інших місці і нікому їх не називайте.
● Правило № 2. Ніколи не просите незнайомих людей допомогти Вам скористатися пластиковою карткою.
● Правило № 3. Використовуйте Приват24, дотримуючись заходів безпеки.
● Правило № 4. Забезпечте безпеку зберігання і використання ключів електронного цифрового підпису (для бізнесу).
● Правило № 5. Ніколи не надавайте інформацію про свої карти третім особам,
навіть якщо вони звертаються до Вас нібито від імені банку.
● Правило № 6. Будьте пильні, якщо Вас приходять SMS невідомого авторства з проханням відправити отриманий код або дивний набір команд на інший номер.
● Правило № 7. При оплаті покупок в Інтернеті будьте обережні і не розголошуйте особисті дані.
● Правило № 8. Використовуйте надійні паролі і нікому їх не передавайте.
● Правило № 9. Будьте завжди на зв'язку з ПриватБанком.
● Правило № 10. Уважно огляньте банкомат перед використанням.

Рекомендації служби безпеки ПриватБанку по боротьбі зі скімінгом

   З метою безпеки усі банкомати ПриватБанку облаштовані спеціальними антискімінговими пристроями, які блокують роботу банкомату у момент, коли зловмисники намагаються встановити додаткові присторої для зчитування данних банківських карток та пін-кодів.

   Служба безпеки банку нагадує, що у разі, коли з банківської картки були зняті гроші без відома власника, в першу чергу потрібно повідомити про це банк по безкоштовному номеру з мобільного 3700 для блокування карти або самостійно заблокувати картку в банкоматі або інтернет-банку Приват24. Це буде підставою для проведення службового розслідування.

   ПриватБанк рекомендує клієнтам безкоштовно підключити послугу СМС-банкінгу, завдяки якій клієнт буде отримувати смс-повідомлення про усі операції по картам, а також рекомендації, що необхідно зробити у разі проведення несанкіонованних транзакцій.

   Якщо ви помітили щось незвичне в роботі банкомату - накладки, додаткові пристрої, дроти або підозрілих людей, що знаходяться біля банкомату, негайно повідомте про це банк будь-яким зручним способом. Таким чином ви не тільки забезпечите себе та інших людей від шахрайства, але отримаєте премію від банку.

ЯК ВБЕРЕГТИ СВОЇ КОШТИ ВІД ШАХРАЇВ

ПриватБанк: Остерігайтесь

   ПриватБанк оголосив про гарантовану виплату своїм клієнтам винагороди в розмірі 2000 гривень за кожне повідомлення про спробу шахрайських дій з банкоматами банку. Як повідомили в Службі безпеки банку, премії виплачуватимуться за інформацію про наявність на банкоматах сторонніх накладок на клавіатури та картоприймачі - скімерів. Служба безпеки банку нагадує, що у разі, коли з банківської карти були зняті гроші без відома власника, в першу чергу потрібно повідомити про це банк для блокування картки (або самостійно заблокувати картку в банкоматі або інтернет- банку Приват24). Якщо факт скіммінгу підтвердиться - гроші будуть повернуті на карту, а злочинці притягнуті до кримінальної відповідальності.

   Служба безпеки банку нагадує всім клієнтам, якщо картоприймач банкомату або його зовнішній вигляд викликає підозри, про це потрібно повідомити в будь-яке відділення банку або за телефоном гарячої лінії: 3700 (безкоштовно).

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати