Яндекс навчає черкаських школярів вирішувати завдання ЗНО

  На Яндекс.ЗНО з'явилися пояснення та розв’язки до завдань із більшості популярних на сервісі предметів — української мови та літератури, математики, історії України, англійської мови, біології, фізики та хімії. Тепер школярі з Черкаської області можуть не лише потренуватися проходити тести, але й зрозуміти, чому правильною є саме така відповідь.

Яндекс навчає черкаських школярів вирішувати завдання ЗНО (фото) - фото 1

  Усі коментарі та розв’язки спеціально для Яндекса склали досвідчені вчителі українських шкіл. Їхні пояснення побудовано так, щоб допомогти учневі самостійно впоратися із завданнями конкретного типу. Наприклад, для задач із математики викладено логіку розв’язання, а до тестів із біології наведено тлумачення ключових понять або опис природних процесів, про які йдеться. До багатьох пояснень підготовлено ілюстрації.

  Сервісу Яндекс.ЗНО два роки. Сьогодні на ньому доступні усі тести, підготовлені УЦОЯО за десять років проведення оцінювання. Це близько 200 варіантів і понад 7500 завдань із різних предметів. Сервіс також допомагає готуватися до державної підсумкової атестації — доступно 170 таких тестів.

Цифри і факти про Черкащину

  Від запуску сервісу Яндекс.ЗНО користувачі з Черкаської області пройшли майже 120 тисяч тестів.

  Під час підготовки до оцінювання 2014 року близько 6 тисяч користувачів із Черкас та області проходили тести на сервісі регулярно. 2015 року їх було понад 8 тисяч.

  Протягом березня – червня 2015 року користувачі з Черкаської області задали у пошуку Яндекса щодо ЗНО майже 60 тисяч запитів.

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати