Агітація по-черкаськи: виборців заохочували навіть пивом

Напередодні виборів на Черкащині найбільш масовими були такі порушення, як передчасна агітація, непрямий підкуп виборців та розміщення агітації без вихідних даних. Про це сьогодні на прес-конференції повідомив координатор громадянської мережі «Опора» в Черкаській області Захар Колісніченко.

– Дочасна агітація розпочалася вже в кінці липня. Потенційні кандидати вже тоді проводили заходи, щоб заявити про себе, але їх представляли спершу як громадських активістів. Взагалі ж цьогоріч кандидати проводили безліч заходів, які можна було розцінити, як непрямий підкуп виборців. А це й відкриття соціальних магазинів, поїздки ветеранів по визначних місцях, організація свят та роздача на них подарунків. Був випадок, коли на масовому заході навіть роздавали пиво, – зазначив Захар Колісніченко.

Найбільше, за його словами, проводилося дитячих свят. А щодо агітаційної продукції, то вона часто клеїлася в неналежному місці.

– Активізувалися й чинні депутати. Вони встановлювали дитячі майданчики, ремонтували дороги, встановлювали ліхтарі. А ще депутатську діяльність висвітлював сайт міськради. Однак такі дії можна розцінити, як порушення принципу рівності, бо не депутати не могли таким похвалитися, адже вони не мали коштів із депутатського фонду, – зазначив експерт.

Прямого підкупу виборців на Черкащині зафіксовано не було.

procherk.info
предвиборна агітація передвиборча агітація
Если вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить об этом редакции

Комментарии