30 вересня у Східноєвропейському університеті відбулася зустріч студентів галузі знань «Сфера обслуговування» з представниками готельно-ресторанного і туристичного бізнесу.
Представники компанії «Reikartz Hotel Group» ознайомили майбутніх фахівців із принципами роботи в їхніх закладах і на які якості вони насамперед звертають увагу під час прийому працівника на роботу. За словами керуючого готелем «Оптіма» в Черкасах Тараса Завального, досвід роботи – це не головне. Важливішу роль відграє бажання працювати в команді і вміти знайти підхід до будь-якого клієнта. Він також підкреслив, що готовий взяти на роботу студента, якщо побачить у ньому зацікавлення обраною професією, бажання навчатися новому та здатність пристосуватися до обставин і зберігати спокій всупереч зовнішнім чинникам.
Менеджер із персоналу санаторію «Vita park Аквадар» (смт. Маньківка) Тетяна Терещенко торкнулася теми, чому багато фахівців готельно-ресторанної сфери і туризму від’їжджають за кордон у пошуках роботи. Вона наголосила на тому, що і в Україні є готелі й ресторани європейського рівня, де можна вчитися, отримувати досвід і гідну заробітну плату. За її словами, після проходження практики в мережі готелів і ресторанів «Reikartz» для студентів є реальні шанси отримати роботу з перспективою кар’єрного зростання.