До «Електронної книги скарг України» надійшло звернення від черкащанки яка переконує, що Черкаський магазин мережі взуттєвих магазинів «Centro» відмовляється приймати товар протягом встановленого законом терміну і вимагає мити куплене взуття.
“12.06.2015 у місті Черкаси, бул. Шевченка 208, у ТРЦ”Любава” на 3 поверху у магазині “Centro”, я придбала для моєї доньки босоніжки дитячі 26 розміру за 224 грн.
Дитина носила взуття 30 хвилин, після чого почала скаржитися, що вони їй натирають. Потім ми з донькою повернулися у магазин “Centro” та попросила повернути кошти в обмін на взуття, на що мені продавець відмовила і сказала, що раз взуття вже носили – вони не приймуть назад.
Згідно написам у магазині – гарантіяна взуття 30 днів.
Я попросила продавця звязати мене з керівництвом, вона дала папір і сказала написати заяву. Я написала заяву і віддала прдавцю.
Через годину- півтори мені передзвонила продавець і сказала: «Керівник “Centro” сказав, що якщо я гарно вимию підошву босоніжок – вони зроблять обмін».
Підошва босоніжок була вимита і 13.06.2015 близько 15:30 я знову прийшла у “Centro”.
Продавець відмовила повернути кошти, мовляв, вимийте ще зубною пастою.
Я вважаю це ображає мою гідність.
Як мені повернути кошти?”