Житель Черкас Павло Мосійчук пропонує новий підхід до реформування транспортної системи.
Свою концепцію Мосійчук, , який працює на комунальному підприємстві «Черкасиелектротранс», презентував перед міським керівництвом, повідомили в мерії.
На думку фахівця, у системі громадських перевезень Черкас існує декілька проблем. Це – дублювання маршрутів, перегони між автобусами й тролейбусами, відсутність чітких графіків руху та контролю за їх дотриманням; відсутність сполучення багатьох районів між собою в рамках однієї оплати проїзду, відсутність точних даних про кількість перевезених пасажирів, незадовільний стан рухомого складу, відсутність транспорту в нічний час та перевантаженість центральної частини міста в години пік.
Аби подолати окреслені проблеми, Павло Мосійчук пропонує створити єдиного оператора міських перевезень, нову систему оплати й налагодження зв’язку з пасажирами. А ще – хоче запровадити єдиний центр диспетчеризації GPS-моніторингу, створити нову схему маршрутів (їх, каже, можна поділити на магістральні й районні), запровадити «пересадочний» та електронний квиток.
– Транспортна реформа – це комплексне рішення, яке має чотири напрямки. Це, власне, транспорт, інфраструктура й зв’язки з громадськістю, – говорить він. – Водночас, ми повинні врахувати й потреби людей із навколишніх сіл, які працюють у Черкасах, та інтегрувати перевезення з приміської зони в систему міських перевезень.
Черкащанин пропонує відмовитися від єдиної вартості квитків та оплачувати за проїзд залежно від дистанції. Зупинки, як і сам громадський транспорт мають бути уніфіковані.
- Для впровадження подібної реформи достатньо три роки, – говорить Павло Мосійчук. – Для підготовчого етапу нам знадобилося б близько шести – восьми місяців. Починати потрібно зі створення спеціалізованого комунального підприємства, яке б займалося винятково організацією руху всього транспорту в місті.
Новопризначений заступник міського голови Юрій Ботнар, який долучився до презентації концепції, переконаний: реформування системи громадських перевезень у Черкасах – на часі.
- У цілому ми підтримуємо фактично всі позиції, які були окреслені під час презентації, – говорить він. – Звісно, роботи в цьому напрямку багато й працювати ще є над чим. Одним із пріоритетних і першочергових завдань втілення реформи – розвантажити середмістя від такої кількості маршруток та запровадити електронний квиток