Пряма мова. Юрій Ткаченко розвіяв міфи довкола ремонту мосту через Дніпро

Цього разу розповім детальніше про ремонт черкаського мосту через Дніпро та дамби. Спільно з Укравтодором, Службою автодоріг області й надалі скоординовуємо роботу та контролюємо підрядників. Щоденно! Особливо в частині термінів, закупівлі необхідних матеріалів, кількості ремонтників і техніки. Тут мають спрацювати всі задля очікуваного результату – якісного та своєчасного ремонту.

Зупинюся на кількох моментах, що вже обросли «міфами», та якими дехто активно спекулює.

МІФ І. «Голова ОДА призначив «не таких» підрядників»

Це – не мої повноваження. Замовником робіт на мосту й дамбі є Служба автомобільних доріг області, що не підпорядкована ОДА (це – регіональний підрозділ Укравтодору). Підрядники перемогли у відповідних тендерах, які теж проводить не ОДА.

Приміром, ремонтувати міст претендували п’ять компаній. Найдешевшу пропозицію (близько 121 млн грн) надало ТОВ «Шляхове будівництво «Альтком». Воно й було визначено переможцем, а відтак виконує роботи.

МІФ ІІ. «Є привілейовані зі спецперепустками для проїзду»

Укотре наголошую: спецперепусток для проїзду мостом поза «вікнами» не існує. Жодної! Це – моє принципове рішення ще до початку робіт. Навряд для когось є секретом, що я теж щодня їжджу на роботу з лівого берега. І стою в черзі разом із усіма. Лише в екстрених випадках патрульні спільно з дорожниками змінюють режим пропуску. Приміром, так було після руйнівної негоди на Лівобережжі.

Водночас я теж читав у соціальних мережах дописи деяких користувачів, що нібито хтось проїжджає мостом поза визначені інтервали (із 6.00 до 9.00 і з 16.00 до 19.00). Із цього приводу мав розмову з патрульними. Як у вас є конкретні факти – повідомляйте, реагуватимемо. Але закликаю і водіїв: поважайте один одного на дорозі! Маємо з розумінням поставитися до нинішніх незручностей. Вони тимчасові. Безпека важливіша.

МІФ ІІІ. «Міст буде непроїзним до липня наступного року»

Ремонт проїжджої частини мосту має бути завершений до 15 вересня цього року. Потому підрядник візьметься за металеву конструкцію. Такі терміни були нещодавно підтверджені Укравтодором і Службою автодоріг області. Я ініціював нараду за участі всіх причетних до ремонту безпосередньо на об’єкті.

Підрядник уже отримав перший транш авансу. Від нього вимагаємо надолужування графіку. Темпами робіт на мосту я досі незадоволений, хоча вже є активізація. Однак ще не того рівня, що я хотів би бачити. Нагадаю, на мосту укладуть суцільну монолітну плиту на всій проїзній частині, влаштують нову гідроізоляцію, покладуть два шари асфальтобетонного покриття тощо. Цього тижня вже розпочато бетонування.

Натомість роботи на самій дамбі відбуваються із випередженням графіку. Ремонтники вже «подолали» понад 5 км шляху. Паралельно замінюють бар’єрне огородження. Роботи на проїжджій частині дамби, від мосту й у бік Києва, повинні теж бути завершені до 15 вересня. Ще плюс кілька тижнів на ділянку від мосту й до в’їзду в Черкаси. Підрядник – ТОВ «Трансстроймеханізація» – запевнив, що впорається.

УВАГА! Цієї п’ятниці, 4 серпня, вечірнє «вікно» проїзду мостом: з 15.30 до 19.00.

Новини компаній
11:29, 19 квітня