Зробити надання соціальних послуг більш прозорим і зручним хоче міська влада у Черкасах. Для цього вивчається позитивний досвід інших міст. 25 липня програмне забезпечення «Автоматична система управління центру соціальних послуг «Прозорий офіс» у Черкаській міській раді презентували харків’яни. Представники ТОВ «ЕнТехЕко» розповіли про переваги цієї системи заступнику міського голови Геннадію Шевченку і працівникам департаменту соціальної політики, – повідомляє прес-служба Черкаської міської ради.
За словами керівника проектів ТОВ «ЕнТехЕко» Василя Павленка, програма «Прозорий офіс» успішно працює у Харкові і добре себе зарекомендувала. Її мета – впровадження системи автоматизації для покращення надання соціальних послуг населенню. Програма передбачає роботу з усіма послугами, які надає управління праці та соціального захисту населення для розрахунку виплат і допомог (оформлення субсидій, путівок, пільг тощо).
– Система «Прозорий офіс» дозволяє більш якісно надавати послуги громадянам. Завдяки їй людина витрачає мінімум часу для спілкування з органами місцевої та державної влади. Громадянин приходить в одне місце і отримує відповіді на всі запитання, які її цікавлять, – зазначила аналітик комп’ютерних систем ТОВ «ЕнТехЕко» Тетяна Якименко.
А заступник міського голови Геннадій Шевченко зауважив:
– Ми вдячні харківським партнерам за детальну презентацію системи «Прозорий офіс». Ми детально вивчимо їхню пропозицію. Чи скористаємося ми їхніми послугами, чи оберемо іншу подібну систему – покаже час. Однак однозначно можу сказати, що Черкаси будуть рухатися у напрямку осучаснення і вдосконалення надання соціальних послуг населенню.