Винести на сесію Черкаської міськради проект рішення «Про затвердження програми розвитку міського електротранспорту м. Черкас на 2017-2020 роки» вирішено сьогодні на засіданні виконкому ради, – повідомляє Прочерк.
«За» проголосували всі присутні члени виконкому, крім заступника міського голови свободівця Ігоря Коломойця. Ігор Анатолійович не задоволений не так програмою, як діяльністю її головного розробника – директора КП «Черкасиелектротранс» Петра Кучера. На думку заступника мера, розробка програми, яка має передбачати запровадження в громадському транспорті електронного квитка, затяглася.
– Ви тільки обіцяєте, але нічого не робите на своєму підприємстві. Ефективної програми ніякої розробити не можете. Тролейбуси ходять не по графіку, електронного квитка немає. То може, варто поступитися місцем молодим? – запитав пан Коломоєць.
У відповідь Петро Семенович зазначив, що наразі розглядається не його відповідність посаді, а проект програми розвитку електротранспорту, який якраз і передбачає запровадження електронного квитка. А щодо руху тролейбусів, то, за словами пана Кучера, вони збиваються з графіку тільки через ДТП, проблеми з дорожнім полотном або погодні умови. За весь минулий рік від черкащан надійшло не більше 15 скарг щодо порушення графіку руху тролейбусів.
Як зазначив керівник підприємства, для того, щоб запровадити електронний квиток, потрібно спочатку налагодити роботу єдиної диспетчерської і запровадити контроль за рухом транспорту через супутник. На всі ці роботи (включно з запровадженням електронного квитка) в нинішніх цінах потрібно близько 30 млн грн. Частину необхідних коштів міська рада виділяла торік, але згодом їх перерозподілили на потреби ОСББ.
Після сьогоднішнього рішення міськвиконкому програму розвитку електротранспорту має розглянути сесія міськради.