У вересні 1956 року у періодиці були оприлюднені плани розвитку нового обласного центру Черкаси у найближчій та середній перспективі. Сьогодні для прочитання ця “дорожня карта” видається не менш цікавою, ніж тоді, – пише у своєму Фейсбуці відомий краєзнавець і журналіст із Черкас Борис Юхно.
“У 1956-1960 роках в нашому місті передбачається спорудити такі великі об’єкти як завод штучного волокна, авторемонтний завод, механічний, силікатний і дріжджовий заводи, млин (елеватор), підприємства по виготовленню скляної тари і залізобетонних конструкцій. Якщо вдасться відшукати в місті площадку для розміщення великих промислових підприємств, то з кінця 1956 року в Черкасах почнуться також роботи по спорудженню бавовняного і нафтопереробного комбінатів.
Одночасно з будівництвом промислових підприємств в місті буде споруджено більше ста багатоповерхових житлових будинків на 5 тисяч благоустроєних квартир. Їх розміщення по кварталах докорінно змінить сучасне обличчя Черкас. Замість одноповерхових старих будинків по Комсомольській та вулиці Шевченка будуть зведені багатоповерхівки з центральним опаленням, водопроводом і каналізацією. Тротуари і мостова цих вулиць покриються асфальтом. А до кінця VІ п’ятирічки в асфальт одягнуться всі вулиці міста, і обласний центр перейде на тролейбусне сполучення (почав переходити аж у 1965-му – Б.Ю.).