Куди звертатись черкащанам, щоб їх не ображали хамовиті лікарі та медсестри

Зухвалість та грубість.  Замість допомоги пацієнти в черкаських лікарнях інколи отримують порцію образ. 

Журналістам Zmi.ck.ua стало відомо про два випадки за один день, коли медпрацівники у закладі довели відвідувачів до сліз. 

"Вчора півдня плакала від нашої медицини, хоч в останні роки мене довести до сліз дуже непросто. Вперше в житті потрапила до лікарні, ще й на швидкій. Те, як поводяться з пацієнтами, як спілкуються і знущаються на словах, болить не менше, ніж те, з чим власне потрапляєш. Це дуже важко морально», – повідомила  черкащанка Юлія. 

Дівчина потрапила до одного з відділень Третьої міської лікарні. На щастя, конфлікт вирішили власними силами.  Дійти порозуміння так і не вийшло черкащанці Анастасії. Крик здійняла медпрацівниця Першої міської поліклініки через те, що дівчина смикнула ручку закритого сусіднього кабінету. 

Як повідомив у коментарі Zmi.ck.ua директор департаменту охорони здоров'я та медичних послуг - начальник управління контролю якості медичних послуг Олег Стадник, зі ста розглянутих звернень громадян десята частина є абсолютно не обґрунтована. Є громадянин, який на гарячу лінію надіслав 63 скарги. 

У випадках, коли непрофесійні дії працівників підтверджуються, у департаменті завжди намагаються влаштувати зустріч і вирішити конфлікт. 
«Ми живемо зараз у непростий час і не потрібно провокувати один одного. У кожного свої проблеми. Такі випадки агресії у нині виникають часто. Причини конфліктів різні: непорозуміння між сторонами, завищені вимоги до медпрацівників. Зазвичай, коли людина охолоне, то вже по-іншому сприймає дії. Є ж люди конфліктні за характером. Ще десята частина звернень – від хворих людей, які у момент загострення хвороби поводяться неадекватно. Потрібно розбиратися у кожному конкретному випадку, в якій частині були образи. Але, звісно, на робочому місці медпрацівник має професійно поводитися», – зазначив Олег Стадник. 

За його словами, важливо, щоб звернення не було анонімним. Так легше і швидше вирішити конфлікт. Відповідно і покарання має бути адресним. 
«За кожен результат дії має бути відповідь. Не потрібно боятися написати скаргу. Якщо людина хамовита, то таке повідомлення ставить її на місце», – додає посадовець. 

Якщо непрофесійні дії медпрацівника доводяться, то покарання може бути різним, залежно від ступеня порушення: від в’язниці до бесід і намагання ввести в рамки норм. 

За відмову надати медичну допомогу – кримінальна відповідальність. Непрофесійні дії тягнуть за собою догани та попередження. Якщо є проблеми зі спілкуванням, то під підпис можуть відправити на семінар, провести бесіду. 

«У разі повторення випадку чи постійних конфліктів, без жалю прощаємося із працівником», – зауважив Олег Стадник. 

За його словами, при виникненні конфлікту потрібно звернутися до адміністрації закладу. Якщо не допомогло, то написати звернення до департаменту охорони здоров’я. Письмову заяву з детально описаним випадком потрібно принести до канцелярії міськвиконкому – 106 кабінет. Якщо людина не знає прізвища медпрацівника, важливо описати місце, час виникнення конфлікту та всі відомі факти. Необхідно також вказати свої контактні дані.

Новини компаній
11:29, 19 квітня