За комедією «Фараони» Олексія Коломійця про реалії життя в невеликому містечку з його колгоспом, проблемами і прагненням до покращення та сподіванням на механізацію процесу господарювання. Музична вистава, де не зрозуміло в деякі моменти – чи жартують із вами зі сцени, чи абсолютно серйозно виголошують ідеологічні лозунги. Історія про те, як чоловіки з жінками помінялися своїми «професійними» обов’язками, зрозуміли усі «переваги» життя протилежної статі, виявилася лише сном головного героя Миколи Тарана (Юрій Берлінський). Сном, але не без моралі. Чоловіки зрозуміли, що потрібно берегти своїх жінок, адже домашні справи, виявляється, переробити не так то й легко. Обурює чоловіків у нових амплуа і те, що жінки перебрали на себе їхню місію гуляти до пізньої ночі та пити горілку.
Все дійство перетворилося на калейдоскоп одружених пар, де кожен визначає своє місце не тільки в сім’ї, а й у колгоспному суспільстві. У цю круговерть, що на очах у глядачів перетворюється на мюзикл, де всі співають і танцюють,потрапляють усі учасники вистави. Пісні, що звучать протягом усієї дії, були популярними у час написання п’єси.
Як зізнався сам режисер постановки Олесь Павлютін, реакції на цю виставу діаметрально протилежні: «Якщо одні говорять, що ми пропагуємо повернення у минуле, хочемо знову всіх відправити у колгоспи, то інші цікавляться, як можна було так злісно, з таким сарказмом, жартувати над устоями тих часів. Нині є мода на твори 50-60 років, тому нам захотілося показати свій погляд на ту епоху. Це, звичайно, не реалізм. Це про наших бабусь, дідусів, про ту епоху, про тих, хто тоді творив. Не дивлячись на долю кон’юнктури, конформізму політичного, що є у драматичному матеріалі, там багато людського тепла. Це все вилилося у таку комедію з елементами мюзиклу, з музикою Шамо, Майбороди, Вагнера, Масканьї та інших.
«Хто в домі господар?» - це нова постановка шевченківців. Прем’єра відбулася у травні цього року. З виставою колектив вже побував на гастролях у Кіровограді, тепер у Полтаві. Далі її побачать любителі театрального мистецтва по всій Черкаській області.
Сучасному глядачу від театру потрібно те, що він не отримає з Інтернету - повинен бути реальний контакт, - переконаний режисер черкаського театру Олесь Павлютін. – Ми повинні знаходити такі теми, які хвилюють, пробуджують свідомість, оживляють почуття. Хочеться актуальності, тому ми зараз багато працюємо з сучасною драматургією.