Експресивні, соковиті сплески баяна та яскраво-ритмічний акомпанемент фортепіано змальовують пристрастне танго як освідчення в коханні, що присвячене засмаглій під субтропічним сонцем пампі. Мистецька дипломатія, яка послуговується загальнозрозумілою мовою музики, впродовж

віків залишається найнадійнішою запорукою взаєморозуміння і зближення культур. Астор П’яццолла став еталоном популярного танго, взірцем поєднання масової та елітарної культур. Він спромігся в лаконічну форму вмістити глибокий драматичний зміст. Його танго – сконцентрований в кількох насичених миттєвостях пафос гідності й незалежності мачо-одинака, напруженість ризику, виклику, небезпеки...

Програма «П'яццолла і танго» дарує нам п’янку мелодичну широчінь і терпку напруженість музики танго.

У програмі – твори А. П’яццолли, А. Вільйольдо, Є.Петерсбурського, Г. Родрігесав аранжуванні В. Самофалова

І відділ

  • Astor Piazzolla (Астор П'яццола) - Adios Nonino (Прощай Нонино)
  • Новітанго (Novitango)
  • Фугата (Fugata) частина IІ сюїти «Сильфіда та Ундіна»
  • Самотність (Soledad) частина IІІ сюїти «Сильфіда та Ундіна»
  • Віолентанго (Violentango)
  • Mілонга Янгола (Milonga del Angel) частина IІІ сюїти «Янгол»
  • Смерть Янгола (La muerte del Angel) частина IV сюїти «Янгол»

ІІ відділ

  • Aнхел Вільйондо - Кукурудзяне зернятко (El Сhoclo)
  • Єжи Петербурський - Та остання неділя (To ostatnia niedziela)
  • Astor Piazzolla – Мрії (Los Suenos), к/ф «Південь»
  • Герардо Родригес – Кумпарсіта (La Сumparsita)
  • Astor Piazzolla (Астор П'яццола) – Будь ласка (S’il vous plait)
  • Прощавай, Париж (Chau Paris)
  • Забуття (Oblivion), к/ф «Генріх IV»
  • Ліберанго (Libertango) к/ф «Північний міст»